Witam w moim Anekeh-sklep,czekamy na ciebie!Tam istnieją różne rodzaje obuwia w naszym sklepie, można wybrać więcej ,mam nadzieję, że ci się spodoba!!
Ciepłe wskazówki : Salonizabella.pl Shoes Size is American ( US Size) ( przykład taka US 5 = Euroepan 36 = Fit My Foot length 23cm ) Jak wybrać rozmiar buta, który chcę (Poniżej znajdują się oferty typu stopy, aby wybrać zgodnie ze standardowym rozmiarze, jeśli twój typ stopy otyłość lub innego typu, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta, aby dać ci jak najlepsze rady, dzięki!) Europejski 34 = długość nóg 22 cm = rozmiar zamówienia US 3 (Fit ) Europejski 35 = Długość stopy 22,5 cm = rozmiar zamówienia US 4 (Fit ) europejski 36 = długość stopy 23 cm = rozmiar zamówienia US 5 (Fit ) europejski 37 = długość stopy 23,5 cm = rozmiar zamówienia US 6 (Fit ) europejski 38 = Długość stopy 24 cm = rozmiar zamówienia US 7 (Fit ) Europejski 39 = długość stopy 24,5 cm = rozmiar zamówienia US 8 (Fit ) Europejski 40 = długość stopy 25 cm = rozmiar zamówienia US 9 (Fit ) A1: drogi , robimy zamówienie, wysyłka w ciągu 1-7 dni roboczych, gdy otrzymaliśmy płatność .Tak ,mamy wystarczająco dużo zapasów.Naprawdę zamawiamy sposób wysyłki rejestrowanej lotniczą poczta wieloryba,lotniczą poczta Hongkongu, ePacket, lub DHL i Salonizabella.pl Standard Shipping Salonizabella.pl etc Way do ciebie.A:) nie wahaj się skontaktować z nami w każdej chwili przed i po dokonaniu zakupu, dążymy do 100% satysfakcji klienta.B:) nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne cło i podatek importowy.C:) czas dostawy zależy od miejsca docelowego i innych czynników, zazwyczaj czas dostawy w ciągu 15-45 dni roboczych będzie przyjazd , jeśli nie można uzyskać go na czas ,skontaktuj się z nami, aby przedłużyć datę i sprawdzić informacje śledzenia.A:) jeśli jesteś zadowolony z naszych produktów,możemy szacuje się, czy możesz dać nam pozytywną opinię i 5 gwiazdek , dziękuję za wsparcie.B:) dążymy do pozytywnego sprzężenia zwrotnego dla wszystkich transakcji, nie mniej niż do ogólnego, szczegółowego rankingu sprzedawcy (DSR) 5. Niestety, jeśli planujesz dać nam neutralne/negatywne informacje zwrotne z powodu swojego złego doświadczenia zakupu z nami, prosimy o kontakt z nami w każdej chwili, aby wyjaśnić swoje niezadowolenie i rozwiązać problem .,:) Jeśli masz jakieś pytania , zapraszamy do kontaktu z nami, jesteśmy zobowiązani do 100% satysfakcji klienta, Dziękuję za poświęcony czas.A:) nie wahaj się skontaktować z nami w każdej chwili przed i po dokonaniu zakupu, dążymy do 100% satysfakcji klienta.B:) staramy się jak możemy odpowiedzieć na wasze e-maile jak najszybciej, jednak z powodu dużej ilości codziennych przychodzących e-maili i różnicy stref czasowych nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na e-mail natychmiast .Jeśli nie otrzymałeś od nas żadnej odpowiedzi, sprawdź swoje konto e-mail.Lub możesz skontaktować się z nami jeszcze raz, dziękuję!D,:) Proszę, dodaj mnie na swoją listę ulubionych!Dzięki za oglądanie i dzień dobry!