1. Nazwa produktu: pokrowiec do poduszki
2. mercantile tkanina: wysokiej jakości len
3. rozmiar: domyślnie 45 cm x 45 cm
4. możemy produkować różne rozmiary
5. świadczymy usługi druku dwustronnego
6. błyskawica: niewidzialna zamek BSB na dole
7. opakowanie: 1 szt. / PVC
8. Waga netto produktu: 80 g
9. jesteśmy producentem
Jesteśmy zawsze kładąc nacisk na zapewnienie tobie i twoim znajomym najlepszych produktów i usług
1.Instrukcja prania: zimna i delikatna prać w pralce ,
2.powiesić do wyschnięcia, należy unikać tarcia i wyciskania należy unikać długotrwałego narażenia na światło słoneczne
3.[Opis] nie w tym wypełniacz zawierający tylko pokrowiec poduszki
4.[ drukowanie produktów] poszewka na poduszkę-to drukowanie jednostronne, tylna część-jednolity kolor
5.[instrukcja obsługi] prać lub pranie ręczne, nie wybielać, warm żelazko, jeśli jest to konieczne
6.No wybielanie.Żelazo,temperatura płyty dolnej nie więcej niż 110 stopni.
1.Dlaczego nie zrobić swoje własne unikalne poduszki/Poduszki??
2.Tak, można zrobić swój własny, niepowtarzalny fatansy niesamowite pokrowiec poduszki Powietrzne kiedykolwiek przedtem.Co trzeba zrobić, to wysłać do nas swoje zdjęcia HD (high Definition).
3.możemy zrobić jedną pokładowej drukowanie, drukowanie 2 stron.(Prezenty promocyjne,rocznica,reklama)
4.Proszę kliknąć poniżej obrazu aby uzyskać więcej informacji.Do ustawienia, proszę zostawić wiadomość. 1.Mamy solidny producent, szybka obsługa, produktami wysokiej jakości i w konkurencyjnych cenach;
2.Oferujemy bezpieczny dropshipping i wysyłamy do ciebie bez faktury, materiałów marketingowych lub innych informacji.
3.Oferujemy wykonanie na zamówienie i wyjątkowa obsługa produktu dla ciebie lepiej, aby wzrastać i ochrony twoja sprawa.
4.Mamy zespół wykonania .Możemy wykonać zamówienie poprzez CSV lub XLS. 6.dostęp niektóre liczby zamówień wahadłowiec, zapewniamy bezpłatny zamówienie dla ciebie.Bardzo chcemy pomóc i chcemy budować z wami trwałe partnerstwo biznesowe. 1. proszę sprawdzić informacje o śledzeniu na stronie śledzenia. 2. proszę, skontaktuj się z nami poprzez e-mail e-mail lub handlowego kierownika.
3. prosimy uważnie sprawdzić, czy opakowanie, kiedy ją otrzymasz.
4. pozytywne opinie (5 gwiazdek) jest dla nas bardzo ważne.Proszę, pozostaw na 5 gwiazdek.
5. skontaktuj się z nami przed neutralnym (3 gwiazdki) lub negatywnej (1-2 gwiazdki) sprzężenia zwrotnego.
6. postaramy się zrobić wszystko, co możliwe, aby rozwiązać ten problem, proszę, zaufaj nam!
Pytania i odpowiedzi, które mogą cię zainteresować
1. Q: rozmiar
2. Q: czy mogę uzyskać więcej rabaty?
3. a: Dziękujemy za zainteresowanie naszym szczegóły.W naszym sklepie istnieje stała kwota rabatów i kuponów, możesz jej użyć, jeśli przestrzega warunków.Nie jesteśmy w stanie zaoferować więcej rabaty, tak jak nasza cena została starannie zaprojektowana i już pozostawia ograniczoną zysk, mam nadzieję, że zrozumiecie.
4. prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji.
5. pytanie: dlaczego rosyjskim klientom należy wypełnić dane paszportowe?
6. a: kiedy zrobić porządek, swoje dane paszportowe będą potrzebne lokalnym urzędem celnym w Rosji.Proszę, bądź pewny, że twoje dane nigdy nie zostaną przekazane osobom trzecim, i można bezpiecznie podać informacje na Salonizabella.pl.
7. Q: kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
8. w pełni musimy układać swój pakiet wśród 1-7 dni, nie więcej niż 7 dni.Jeśli to pilne zamówienie, zrób uwagi, kiedy złożyć zamówienie, lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby zachęcić was.
9. Q: gdy pakiet dotrze?
10. A: pakiety zazwyczaj przybywają w ciągu 7~20 dni roboczych, nie licząc świąt i weekendów.Możesz zobaczyć obraz czasu dostawy danego kraju na końcu tej strony.
11. pytanie: opóźnienie logistyki w Brazylii, Meksyku i Chile.
12.Odpowiedź: Jeśli twoja przesyłka dotarła do kraju, mam nadzieję, że będzie w stanie poświęcić jej trochę więcej czasu, ponieważ system pocztowy Brazylii, Meksyku i Chile zazwyczaj działa powoli.Jeśli nadal nie otrzymasz go w ciągu 2 tygodni, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
13.Pytanie:nie Jestem zadowolony z tego produktu.
14.A: zwrot lub zwroty, jak chcesz!Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta swobodnie, możemy porozmawiać, aby naprawić problem i daje zadowolony z odpowiedzi.
15.pytanie: Jaka jest wasza polityka zwrotu?
16.A: nasza polityka powrót: jeśli problem jakości towarów lub towary wysyłają błąd, to oferujemy pełny zwrot pieniędzy; jeśli kupujący kupił błędy o nieprawidłowym towary, to kupujący musi płacić za towary zwrócone transportem, tam może także być pełny zwrot pieniędzy.